Projektista:
Luomispiste on ollut mukana rakentamassa Novo Wood Groupin ja sen tytäryhtiöiden näkyvyyttä useissa projekteissa jo vuosien ajan – perinteisestä ja digitaalisesta mainonnasta viestintään, taittoon ja tilasuunnitteluun.
Asiakkaan haasteet ja toiveet:
Yhteistyö alkoi yritysesitteen suunnittelusta Habitare-messuille. Onnistuneen messukampanjan myötä Novo Wood innostui brändin kehittämisestä ja yhteistyö jatkui vielä vuosilla eteenpäin Novo Woodin ja Novo Wood Groupin kanssa.
Kansainvälisesti toimivalle Novo Wood Groupille oli tärkeää, että logo on kaunis myös asiakirjoihin leimattuna, ja että verkkosivusta välittyy selkeys ja harmonia.
Ratkaisut ja palvelut:
Yritysesitteen ilmeestä rakennettiin graafisesti tyylikäs suorilla leikkauksilla ja kuva-asetteluilla. Esitteestä tuli menestys messuilla - se sai kehuja Novo Woodilta sekä useilta messukävijöiltä.
Novo Woodille on luotu vuoden markkinointisuunnitelma, kirjoitettu uutiskirjeitä, kuvattu tuote-esittelyvideo, luotu brändikirja ja tuotekatalogeja, sekä suunnitteltu messuostasto Habitare-messuille. Novo Wood Groupille toteutimme verkkosivut ja suunnittelimme logon.
Yhteenveto:
• Brändi-esite, jossa esitellään Novo Wood visuaalisesti kauniisti
• Tuotekatalogi - puupohjaiset tuotteet sisustukseen, kaluste- ja ulkolaminaatit, jalopuut ja puulevyt, WitkaWood paneelit
• WitkaWood paneelien esittelyvideo
• Messuosaston suunnittelu
• Tuotekatalogi HPL-laminaateista
• Uutiskirjeitä (kuvat, tekstit ja julkaisu e-marketeer)
• Markkinoinnin vuosikello ja toimenpiteiden suunnittelu
• Novo Wood Groupille tehtiin verkkosivut suomeksi ja englanniksi